cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Happy

Kategori:

Jag mår faktiskt väldigt bra just nu.
Känns skönt. Att släppa allt dumt och njuta av det som är.
Älskar min omgivning och mina underbara barn. Gör allt för er. Ni är mammas allt.

Imorgon är det julafton. Ska bli så härligt att se barnen få sina julklappar. Jag känner mig lite själv som ett barn. Som inte kan somna kvällen innan för att det är spännande.
Vi börjar julafton med barnens pappa som kommer på julfrukost och lite mys. Byte av julklappar och film på tv. Ska bli myspys.
Sen bär lasset av till mina föräldrar och där väntas klappar, god mat, Kalle anka och familjen.

Godnatt och god jul alla fina ❥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tänk på att försöka ta en dag i taget och få den hjälp du verkligen behöver. Ta hand om dina barn. Kram

    2012-12-26 | 06:48:39

Kommentera inlägget här: