cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Jag har en dejt med filten och chokladasken ikväll.

Kategori: Over all

Nu håller jag på att natta barnen. Sen ska jag krypa ner i filten tillsammans med chokladasken och frossa socker. Behöver det efter en ganska intensiv helg känner jag :)

Nästa helg blir det mys tillsammans med min lillasyster. Det blir bio och middag på fredagen. Ska bli grymt roligt att komma ut lite med henne. Vi är för dåliga på det där.
Får se vad det kan bli för en film. Går ju massa bra nu :) och middagen gästas säkerligen av någon god drink eller två haha. Längtar lite grann faktiskt :)
Nyårsafton tycker jag är överskattat. Så det blir middag här hemma med två goda vänner. Ska också bli mysigt tycker jag :) det står grejer på schemat inför morgondagen också. Annandagsmiddag hemma hos svärfar med familj. Blir alltid något annat än julmat. Passar bra när det växer skinka och lax ur öronen haha.

Nu blir det mys. Heppåre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: