cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Lilljulafton

Kategori: Over all

Godmorgon alla godingar.
Jag och Max vaknade lite innan Melvin och låg och skrattade och pussades lite :)
Sen vakna Melvin. Innan han ens hann öppna ögonen så var han på väg ut i hallen. Jag frågade vad han skulle göra. Då sa han att han skulle öppna dörren. Varför? Fråga jag. "Han knacka där". "vem knacka där?" "tomten" haha. Så jäkla söt är han. Sen sa han att tomten kommer sen och att han är hemma nu.
Vi ska nämligen fira lite jul hos min mamma och pappa idag. Så det blir några klappar till barnen redan idag. Får se hur Melvin reagerar på tomten i vuxen storlek :) ska bli mysigt.

Nu ska vi strax äta frukost. Sen ska vi göra oss i ordning lite. Vet inte exakt tid som mamma och pappa vill ha oss där. Får ringa och kolla med henne :)
Hoppas ni får en mysig dag idag. Det ska vi ha iallafall :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: