cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Sista 2011

Kategori: Over all

God morgon alla fina.
Lagom till självaste nyårsafton så vaknar hela familjen Werner upp med bomtäppta näsor, hosta och nysattacker. Men det ska nog gå bra iallafall tror jag :)
Får finbesök idag och ska ha lite middag och mys här hemma. Härligt sätt att avsluta detta året på. Hoppas 2012 blir ett bra år.

Igår hade vi iallafall väldigt trevligt på stan. Åt asgod mat och drack gott. Bion hoppade vi. Det fann bara spridda platser. Och det är ju inte särskilt kul.
Så vi satte oss på rubinen istället och drack en cider och babblade :) var hemma strax efter tolv. Idag mår jag bra, lite trött i huvudet bara :) är ju inte van vid att dricka något alkoholigt haha.
Nu ska jag klä på mig. Kanske hörs sen.
Gott slut och gott nytt år annars :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: