cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Städtant

Kategori: Over all

Så fort jag sätter igång dammsugaren här hemma så skriker Max så att han håller på att svimma. Jag vet inte om det är för att han är de för skälva dammsugaren eller för att jag går runt och han inte hinner med i svängarna. Jobbigt som tusan är det iallafall. Om ni aldrig prövat att dammsuga hela lägenheten när någon drar en i vaderna så rekommenderar jag er INTE att prova haha. Usch.
Håller iallafall på att försöka få iordning lite här hemma inför jul. Alltid mysigt när allt är i sin ordning och man slipper se massa onödigt som ligger framme och skräpar.
Sen blir det dags att laga middag. Får se hur det går med gnällmax. Haha.

Men förste det full tid att byta melvins blöja som inte luktar hallon precis :)

Later

Kommentarer


Kommentera inlägget här: