cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Att ha en ganska tråkig dag.

Kategori: Over all

Idag har vi inte uträttat något alls. Förutom att ha köpt lördagsgodis och matblandning till barnens husdjur.
Känns som en väldigt tråkig dag. Vet inte riktigt vad den ska ge mig. Men vem vet? Den kanske blir bättre ju längre den går.
Ska väl iallafall laga lite mat inom ett litet tag. Tror det blir kyckling idag. Med massa vitlök!!

Nu har precis lillebror somnat på min mage. Jag har blivit riktigt duktig på att somna honom utan amningen. Stolt över mig själv. Trodde aldrig att det skulle gå såhär bra. Minns att det var sjukt jobbigt att sluta amma Melvin. Mjölken tog aldrig slut och jag fick pumpa lite i taget för att det skulle försvinna. Sen hann det ju knappt försvinna innan det kom tillbaka igen när maximus skulle födas. Haha!
Nu ska det dock dröja länge innan jag har mjölk i brösten igen. Trivs ganska bra med att inte vara gravid och mjölkfylld.

Nepp, dags att ta tag i dagen och försöka göra något bra av den. Är dock väldigt tråkigt att inte ha något att se fram emot.
(Är glad över kontakten med dig igen förresten. Du vet vem du är.)

Hörs säkert sen igen.
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här: