cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Att ha en toakompis.

Kategori: Over all

Nu har vi slängt in en morotskaka i ugnen :) mums. Melvin är helt såld på smet, precis som hans pappa. Så han smet (haha) i väg med slickepotten.
Snart kommer Marcus och jag ska iväg på ett ärende. Sen blir det mysmiddag hemma.

Jag måste bara visa vad som precis hände. Syskon umgås ju en hel del varesig dom vill eller inte. Men detta var över det förväntade :)
Don satte sig båda framför tvn och gjorde nummer två :D bredvid varandra. Snacka om syskonkärlek <3 så jäkla sött.
Jag lovar tt min blogg inte ska bli någon blogg som handlar om mina barns kiss och bajserfarenheter. Det är ju knappast kul att läsa om. Men detta tyckte jag var helt sjukt sött :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: