cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Att vakna på rätt sida.

Kategori: Over all

Idag blir en bra dag tror jag. Jag kände för första gången på ganska länge att jag verkligen vaknade på rätt sida idag.
Barnen har ätit pannkakefrukost och jag fick i mig några flingor. Kan ju inte äta på mornarna längre. Mår bara illa.
Snart kommer Marcus och ska hämta upp mellebelle. Dom ska på bio :) då ska jag och maximus strosa på allum en stund tänkte jag. Han blir iallafall inte arg när jag vill kolla på hm eller nåt haha. Skönt att bara vara en stund. Sen kommer dom hem efter bion, då kommer min mamma och tar barnen en stund för att jag och Marcus ska träna. Så skönt!
Var ju längesen nu.

Nu ligger jag i soffan och gosse i min filt. Barnen är galna!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: