cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Att vakna.

Kategori: Over all

Nu har jag vaknat till liv. Maximus är ganska jobbig nattetid nu efter att jag slutat amma. Han vaknar och är helt galen. Så vi sover inte så långa stunder i taget.
I torsdagskväll somnade jag klockan 21, men igår kände jag att jag behövde vara uppe lite längre för att inte känna att det är dags att gå upp när klockan är 4! Så jag tog mig en redbull igår kväll och somnade inte förrn klockan 00.
Hade ett långt samtal med en underbar och sen somnade jag gott.
Tycker jag skymtar sol genom persiennerna. Kanske ska gå it idag då. Leka på lekplatsen om det inte är för blött.
Skönt om det kan börja bli varmare nu. Behöver vår nu. Med soooool, massor av sol. Vill gå ut utan jacka och i små söta skor. Man kanske rent av börjar må lite bättre av värme.

Nej, nu ska jag upp ur sängen. Är förövrigt jättenöjd med mitt röda hår. Ska dock försöka få det ännu rödare :)

Kommentarer

  • Kakan säger:

    Vad jobbigt..:(

    L vaknar ju hela nätterna och har gjort i typ 4 månader snart.

    I början sov hon hela nätter men inget hjälper nu, inte ens välling innan läggdax. Segt :)



    KRAM!!

    2012-04-27 | 13:11:57
    Bloggadress: http://kakan.se

Kommentera inlägget här: