cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Att vara en trött tjej.

Kategori: Over all

Idag har verkligen varit en LÅNGfredag. Sjukt att den faktiskt väldigt ofta känns överdrivet lång jämfört med andra dagar. Har typ gjort... ingenting idag. Så skönt. Hämtade barnen vid tiotiden. Men jag har inte alls varit bakfull idag. Blev ändå ganska mycket att dricka igår. Speciellt i jämförelse med vad jag brukar få i mig. Blev några glas rödvin (?) jag vet, jag har fasen börjat kunna dricka vin. Och jag undrar om jag kanske till och med tycker att rött är godare än vitt. Vuxenpoäng. Check. Blev några cider och ytterligare ett par shots med. Är så anti shots egentligen. Men jag blev övertalad av världens bästa övertalare.

Kommentarer

  • Kakan säger:

    Sådär pigg är jag idag ;)

    Haha.. Urs, jag dricker aldrig shots nu för tiden, jag klarar inte det när jag inte dricker så ofta längre. Då dör kvällen på en sekund.

    Jag dricker vitt vin, börjat lära mig kunna dricka det, förut blev det alltid drinkar ;) rosa pantern eller white russian.

    Puss o kram gullefjun!

    2012-04-08 | 10:11:31
    Bloggadress: http://kakan.se

Kommentera inlägget här: