cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Bästa helgen

Kategori: Over all

Herrejösses vilken underbar helg vi har haft. Skulle kunna döda för att alltid få ha såna helger. I fredags hade jag och babe lite egentid och tog oss en mysig fika i stan och satte oss sen vid vattnet och myste. Sedan åkte babe och ena barnvakten in tillbaka till stan och drack en öl :) I lördags åkte vi fyrhjuling och hade picknick vid pilane. Så sjukt mysigt. Barnen älskade det. Sen avslutade vi dagen med pizza hemma i parken. Och mys framför tvn. Och igår åkte vi till Äskhults by och myste runt. Sen fick vi oss ett infall och åkte ner till Varberg och badade :) även om jag inte doppade hela mig så tyckte jag allt att det var ganska skönt i vattnet. Och vi avslutade dagen med en hamburgartallrik hemma. Tack mina underbara killar för världens mysigaste helg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: