cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Att ha ettårskalas.

Kategori: Over all

Vi har ju som sagt haft ettårskalas för vår lille maximus idag. Han fick huuuuur mycket fina saker som helst. Kläder, leksaker, böcker och massa mys.
Mina barn är helt jäkla underbara att ge presenter och paket. Dom blir lyckliga för ALLT. T.o.m för skor!! Hallå. Dom är pojkar och 1vs3 år gamla. Helt ljuvliga barn har jag. Max log och kände på allt som lurade inne i vartenda paket.

Nu ligger jag i sängen med nyfärgat hår och en snarkande Max bredvid mig.

Förändringarna sker sakta med säkert :(
Godnatt

Kommentarer

  • malin säger:

    hej. hoppas du mår bra och dina små älsklingar. hoppas förändringarna som sker för något positivt med sig! jag vill bara säga att vi saknar dig och hoppas vi ses någon gång. jag ska ju med ha barn, i juni :)

    och det är malin larsson, maggans dotter som skriver.



    kram på dig och ta hand om dig.

    2012-02-26 | 16:47:31

Kommentera inlägget här: