cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Att ha huvudvärk.

Kategori: Over all

Dagen idag har faktiskt inte varit särskilt bättre än gårdagen, men som ni vet är den snart slut ändå. Sitter här och klunkar i mig vatten för att få bort huvudvärken som anfallit mig. Melvin har lagt sig i sin säng och sover säkert nu. Max håller på och grejar. Hoppas på att han somnar med snart.
Marcus grejar lite och kommer lite senare.
Imorgon är det min tur att jobba. Känner mig inte alls taggad. Hoppas jag får lite energi under natten.

Jag vill göra något nytt. Förnya mig lite. Vet inte vad bara. Har en idé i huvudet, men vet inte hur det blir med det. Ingen som har något förslag?
Nej, nu ska jag lägga mig i sängen med Max och se om han somnar nån gång. Det är över läggdags nu.
Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: