cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Att hata förändringar.

Kategori: Over all

Kommer ske väldigt stora förändringar i mitt liv den närmsta tiden. Vet inte om det kommer att bli bra eller inte. Det återstår att se. Men fan vad rädd jag är. Jag gillar inte förändringar. Vill helst att det bara ska vara som det är.

Jag återkommer med info till mina närmaste. Dom som ska få veta vad som sker. Ni andra kanske får veta det så småningom. Men det är ingenting som blir offentligt just nu.

Kommentarer

  • Frugan säger:

    Aj lav jo!

    2012-02-24 | 17:40:11
  • elin säger:

    hoppas att förändringarna för med sig massa positivt! kram från mig.

    2012-02-24 | 20:06:24
    Bloggadress: http://foxen.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Glöm inte berätta för mig vad som händer.. För jag vet inget längre..

    2012-02-25 | 01:28:25

Kommentera inlägget här: