cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Att vara en skitunge.

Kategori: Over all

Vaknade trött som en gnu. Tog med barnen in i badrummet och myste i ett bad innan vi gick upp och åt en stadig frukost. Men däremellan hände något. Max åt bajs. Haha, så idag är han officiellt en skitunge. Men han satt där på golvet och såg nöjd ut. Jag var dock inte lika nöjd haha.
Nu ligger Max intill mig och somnar. Melvin kollar på Barnkanalen.

Har varit dn jobbig morgon känslomässigt, hoppas verkligen att dagen blir bättre. Fasen, jag kan inte hjälpa hur min hjärna fungerar just nu. Den bara ser allt negativt, men jag försöker verkligen att se positivt. Men det är så jäkla svårt. Något måste ske. Och vi gör det tillsammans.

Snart tror jag att min syster kommer på besök. Så jag ska klä på mig lite kläder.
Hej sålänge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: