cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Bästa dagen

Kategori: Over all

Gårdagen var helt underbar. Babe kom hem och häntade upp oss efter att vi gjort en mysig matsäck. Vi pkte in till stan och hämtade upp marcus cykel, maximus och jag promenerade med vagnen och melvin och marcus cyklade. Vi drog oss bort mot slottskogen, där hälsade vi på alla fina djur och skrattade gott åt pingvinerna :) 
Sedan dukade vi upp picnik på gräsmattan, myste där på filten i solskenet en stund tilla vi stack vidare mot plikta. (En jättestor lekpark här i Göteborg) Där lekte vi som tokar alla fyra. Vi blev som barn vi med :) Finns verkligen allt där, rutchkanor, gungor, slänggunga, cyklar, klätterställningar. Ja, det finns allt. Så himla roligt :) Därefter promenerade vi mot majorna igen och köpte en slisad pizza och satte oss vid poolen där melvin badade som en tok. 
För att sammanfatta dagen igår så har jag inget annat att säga än att det var längesen jag hade en så mysig dag. Jag fick spendera den med det finaste i mitt liv. Känner mig lycklig igen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: