cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Matförgiftning

Kategori:

Ja, precis som rubriken talar så har vi haft matförgiftning här hemma. Melvin och jag har blivit drabbade. Igår åt vi på McDonalds, Melvin och jag delade på en mc chicken och det skulle vi antagligen inte gjort. Jag fick världens magknip efter att vi kom hem igår och sen rörde det runt i magen som aldrig förr, men jag tänkte inte mer på det. Men imorse när Melvin vaknade spydde han och hade hög feber. Och strax därpå sprang jag på toaletten, ska inte gå in på detaljer men jag hade sjukt ont :( tack och lov var det det enda som jag råkade ut för. Melvin våran lilla älskling har legat i hög feber hela dagen, mest sovit. Så jag har passat på att tvätta fönster och byta gardiner och sånt man aldrig har lust till annars. Hoppas på en bättre dag för oss allihop imorgon. Har fått STOR avsmak för McDonalds nu, så det kanske var "bra" att detta hände. Så man slipper proppa i sig sån skitmat. Nu ska vi sova. Natti.

Kommentarer

  • Johan Tennbäck, McDonald's Sverige säger:

    Tråkigt att läsa att du och lille Melvin blivit sjuka, hoppas ni snart mår bättre! Magsjuka kan komma av många olika anledningar och det vanligaste är att man får bakterier från någon annan som är magsjuk. Det kan räcka med att man tagit i samma handtag. Jag skulle uppskatta om du kan mejla oss på [email protected] så kan vi göra en noggrann utredning för att se om ni blev sjuka från restaurangen.

    Vänliga hälsningar
    Johan Tennbäck, McDonald’s Sverige

    2012-07-09 | 15:50:10

Kommentera inlägget här: