cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Soffhäng

Kategori: Over all

Efter att ha haft ett sjukt händelserikt och känslomässigt halvår så har jag nu bestämt för att börja om och inte blicka bakåt. Jag har lärt mig att man aldrig ska något för givet, jag vet att jag har gjort det. Men jag skäms lite över det. Man ska verkligen inte göra det.
Nu ska jag se till att andra halvan på året blir jättebra.
Måste få den här tiden till den motsatta från motsvarande halvår. Och jag känner att det är på god väg.

Idag har barnen, jag och Milton haft dn mysig hemmadag. Det regnar ute och det enda vi gjort ute är att kissa Milton.
Men det är sjukt härligt att bara vara inne och gosa ner sig i soffan och titta på tv :)

Nu luktar det inte så mumma här, så det är dags att byta blöja på någon av dom. Kramis

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: