cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

<3

Kategori: Over all

Är en tvkväll för min del. Roligare kan man ju faktiskt ha. Men barnen är inte riktigt frisk ännu. Men det är på rätt väg iallafall, känns skönt.
Har bestämt mig för något.
Något som ska hjälpa mig. Jag ska vakna varje morgon och tänka att något bra kommer hända. Jag måste börja tänka positivt. Annars kommer jag att fastna i träsket för alltid. Även om mycket gått emot mig ett bra tag nu så måste jag ta tag i detta.
Imorgon börjar jag mitt nya liv.

Kommentarer

  • AnnaSmyckeform säger:

    Har du läst boken Hemligheten (The secret)? Hela den handlar om positivt tänkande och hur du formar ditt liv precis så som du vill ha det genom dina tankar. Rekommenderas :)

    2012-03-23 | 23:02:58
    Bloggadress: http://annasmyckeform.blogg.se/
  • Mikaela säger:

    Bra inställning!:) du är duktig!

    2012-03-25 | 16:11:22

Kommentera inlägget här: