cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Att känna vår i kroppen.

Kategori: Over all

Idag har barnen och jag haft en riktig utedag. Vi började morgonen med att panta ett gäng burkar som jag lovat att Melvin skulle få. Därefter köpte vi kanelgifflar. Gick till öppnis en stund och sjöng och stojade. Sen gick vi hemåt i solen och tog oss ett bad och en tupplur (bara Max) haha.
Sedan gjorde vi oss iordning och värmde middagsmat och gick ut till lekplatsen och åt där. Hur mysigt som helst, nöt av solen, gungade högt och åkte rutshkana (?) stavas det så? Haha

Nu busar barnen för fullt hemma och jag halvtittar på greys.
Har iallafall varit en helt underbar dag. Solen är mer än välkommen hit. Tack mina fina barn för idag ✩

Kommentarer


Kommentera inlägget här: