cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Att äta våfflor till frukost :)

Kategori: Over all

Gjorde en sats med våffelsmet till barnen. Så nu har vi mumsat i oss några härliga sådana.

Igår tog jag mig en sväng till gymet. Gick 6 km på bandet. Har fortfarande lite ont i min fot. Vet verkligen inte vad jag har gjort.
Sen körde jag några arm och magövningar. Känner av i både armar och mage idag. Så jag gjorde ett bra jobb igår :) känns så sjukt skönt att ha kommit igång nu. Det bästa av allt är att det börjar synas på armar och så. Yippie :)

Nej nu får jag styra upp allt här. För nu flyger det våfflor och tacochips över vardagsrummet.

Kommentarer

  • Kakan säger:

    Duktiga du! :) Heja heja!

    2012-05-14 | 18:59:51
    Bloggadress: http://kakan.se
  • Marcus säger:

    Tycker du är hur duktig som helst som tränar <3

    2012-05-15 | 06:01:15
  • Cwittra säger:

    Tack finaste kakan :)

    Marcus, det är du som fått mig att vilja träna. Det är du som är min drivkraft i allt <3 tack för att du finns.

    2012-05-15 | 10:34:32
    Bloggadress: http://cwittra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: