cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Idag är ingen vanlig dag..

Kategori: Over all

För idag är det min älskade melvins treårsdag. För exakt tre år sen låg jag där i en säng på östra sjukhuset med en gasmask över ansiktet och andades in syrgas som jag då trodde var lustgas. Och 19.49 samma dag kom min älskade lilla (stora) Melvin till världen. min första son. Min stora lycka. Att tiden går så fort är helt ofattbart.

Han väcktes imorse med frukost, ljus och presenter. Sen bar det av till dagis och nu ska vi snart hämta honom för att fira lite här hemma med familjen <3 mamma älskar dig min stora lille pojke.


Kommentarer

  • Kakan säger:

    Stora killen!

    Hoppas ni hade en mysig dag gumman :)

    KRAM!!

    2012-05-31 | 09:34:45
    Bloggadress: http://kakan.se

Kommentera inlägget här: