cwittra

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu.

Min båt jag styrde

Kategori: Over all

Helgen som var tillbringade vi i vårt kära grannland Danmark.
Alla fyra gick upp tidigt på lördagsmorgon och åkte till stena terminalen. Åkte färjan över till fredrikshamn och checkade in på the reef. Har verkligen haft hur mysigt som helst med mina underbara killar. Är jättenöjd med helgen.
Vi badade massor, åt god mat och kollade i affärer. Och badade lite till :)
Somnade alla fyra tidigt och smaskade i oss en underbar hotellfrukost. Det är något speciellt med det där. Älskar att äta frukost ute. Mums.
Sen bar det av hem till Sverige igen vid 14 tiden. Och vid 17.30 anlände vi till ett sommarvarmt Göteborg <3

Nu har vi börjat med melvins inskolning på dagis. Och det känns huuuuuur bra som helst.
Imorgon ska han stanna där själv så får vi se hur han klarar att jag går iväg. Tror det kommer gå galant :) men det återstår att se imorgon.
Nu har vi precis kommit in efter en heldag utomhus. I värmen!! Så jädra skönt.
På torsdag händer det något helt underbart. Vad det är, får ni se då. Ni på insta vet redan :)
Kramar


Kommentarer

  • Kakan säger:

    Hihi idag händer det!! :D

    2012-05-24 | 14:45:23
    Bloggadress: http://kakan.se

Kommentera inlägget här: